جواب در چگونه است

افراد موفق، عملکردگرا و پیشگام با پرسیدن سوال چگونه گویی دکمه چاشنی را  فشار می دهند. به قدرت پرسیدن سوال چگونه اعتقاد داشته باشید. پاسخ به این سوال، شما را به سمت اقدامات انفجاری سوق می دهد. از خودتان بپرسید:
چگونه این مسئله را حل کنم؟
چگونه می توانم به آن دست پیدا کنم؟
چگونه می توانم به آنجا بروم؟
چگونه بر آن غلبه کنم؟

سپس به این سوال ها پاسخ بدهید و عمل کنید.

سوالاتی که افراد ناموفق می پرسند
افراد برتر در مورد چگونگی دستیابی به خواسته های خود فکر می کنند، اما افراد ناراضی و ناموفق به دنبال مقصر می گردند و به آنچه نمی خواهند، فکر می کنند و این باعث ناراحتی و عصبانیت آنها می شود.
برای رسیدن به هدف، باید از این طرز فکر عبور کنید.  فرمانده و مسئول زندگی شما، خودتان هستید.
هرگز اجازه ندهید که گذشته، آینده شما را رقم بزند. اگر می خواهید موفقیت را پیدا کنید، به آنچه می خواهید و چگونگی دستیابی به آن فکر کنید.

سوالاتی که افراد موفق می پرسند
وقتی به سمت آفتاب می چرخید، سایه در پشت شما قرار می گیرد. گذشته شما نیز چنین است. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید، پس نسبت به آن دلهره نداشته باشید.
یکی از ساده ترین راه های هدر دادن زندگی، ناراحت بودن از اتفاقی است که در گذشته افتاده است و نمی توانید آن را تغییر دهید. در حالی که باید در مورد آنچه در آینده می خواهید و چگونگی دستیابی به آن فکر کنید.
ذهن خود را فقط به آینده معطوف کنید. اجازه ندهید تجارب ناخوشایند گذشته، در زندگی امروز شما، خود را نشان دهد. این همان چیزی است که انسان را از موفقیت بازمی دارد.
شاید اتفاقاتی برایتان افتاده باشد که هنوز عواقب آن وجود دارد، اما آنها از عهده شما خارج بوده اند. اکنون شما مسئول زندگی خود و مسئول پرسیدن سوالات صحیح، درک چیزهایی که می خواهید و چگونگی دریافت آنها هستید.
هیچ کس باهوش تر و بهتر از شما نیست. اگر دیگران عملکرد بهتری دارند، چگونگی آن را دریافته اند.
شما از خود چه سوالاتی می پرسید؟ چگونه توانسته اید شرایط خود را از رخوت به فعالیت برگردانید؟
 ما می خواهیم از شما بشنویم!

اشتراک گذاری نوشتار:

نظرات

برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید